Tu gali save reprezentuoti ar ne?
Daugelis žmonių kovojame dėl geriausio vardo reprezentuodami savo asmenybės charakterį, bei kainą, kuri sukurtos vertės būna lygi anksteniam įvertinimui, bet gyvenat komunikacijos pasaulyje dažnai prarandame saiką ir todėl atsiranda laikas, kuris mumis vargina , bei architektiškai nesuteikia džiaugsmo ir meilės. Mes visi gyvename aukščiau ar žemiau, bet kiekvienas norime pakilti, nebent tik tas ar toji , kuri nenori kažko pripažinti dažnai kalba apie prarasta laiką neieškodami sprendimo , o užpildydami laiko trukūmus. Visi norime gyvenime būti aktyvus, bet ne visi galime būti efektingi, nes konkurencija, pavydas, kerštas ir kiti panašus dalykai žmonėms nesuteikia meilės. Bet didžiausia meilė, kai galime būti novatoriški idėjoms, kurios nori už mus gyventi ir amžinai išlikti mūsų gyvenimuose, bet nenaudojant akcentų iš žinomų aukso hitų, kurie amžinai lieka mūsų širdyse ir kažkas sugeba laiku panaudoti savo verslui kalbant, kad tokie vardai visada bus nešantis kažkokia teigiamą emociją, nes vardo šešėlyje lieka kitas braižas reklamos, kuri parduoda mūsų laiką. Taigi, audio reklama sukurti nereikia lakios vaizduotės ar tinkamos medios garso ar greito redagavimo, kuris padėtu pasiekti norimą rezultatą. Mes žinome, kad audio reklama, tai tik eilinė produkcija dėl kurios šiandiena dauguma kovoja, nes visi norime save pateikti išgeriausios pusės ir puikiausio vardo. Blogiausia , kad būdami jauni negalime, kaip kažkas pasakytu filosafuoti ar tiesiog užsiimti verslo logikos sprendimais, nes turime daug galimybių, o kurias pasirenkame nesugebame visada iki galo išnaudoti, todėl ir reklamos mums kartais tampa panašios su taxi paslaugą, kurios nuveža, bet niekaip nesugrįžta. Sunku sukurti oskaro vertą audio reklama, kuri būtų įvairiam amžiaus personaliai prieinama ir užprogramuojama pasąmonėje. Mes visi norime kažka pasakyti, kaip magiškai veikia reklamos kodai, bet mūsų asociacijos ir pastangos ne visada leidžia norėti duoti tokių elementų, kurie atneštu vis didesnį prisiminimą, kurios reklamos buvo išgirstos ir įvertingos teigiamai. Mes norime kruopštumo ir atsakingumo, kad audio reklamos būtų profesionalios, kaip kine pristatomas filmas ar radijo programa. Daug galime surasti institucijų ar įstaigų, kurios reikalauja skirtingo chrakterio ekipažo ir kito prisitaikymo metodo, todėl ne visada būsime jauni ir kūrybiški, jeigu pamiršime, tai kas gali nušauti informacijoje. Pripažinkime, kad meilė informacijoje, tai ginklas, kuris kaip džeimsas bondas gali išgelbėti arba gali prarasti kontrolę reklamos sumanymo ir normos struktūros. Mes negalime manyti, kad esame kvaili, kai reklamos pačios prašosi linksmumo ir juoko, todėl be atodairos reikia pripažinti, kad visi laukiame smagaus laiko, kuris garantuotu ir primintu, tai kas gali mums išlikti kontroliuojamu impulsu, kur garsas priverčia patikėti ir emocijos, pagal mūsų psichologija tampa suprantamos apie ką mes kalbame ne ekspermentuodami,o įgyvendindami novatoriškai ir absoliučiai jaunatviškai. Juk audio reklama daugeliui padeda reprezentuoti savo sukurtos vertės naudą? Ar audio reklama nepadeda būti pasiekiamam lyg vadybininkui, kuris sukviečia reikalinga auditoriją pirkėjų-klientų?