Tavo pasirinkimui reklama
Mums audio reklama susideda iš įvairiausių elementų, bet pagrindiniai , tai kokybiškas vaizdas ir garsas, kuris daugiau nulemia žiūrovo ar klausytojo dėmesį. Sukurti reklama , tai nereiškia tik nufilmuoti ir tik įgarsinti , nes pagrindas reklamos , tai mintis , kuri transliuojama visai auditorijai . Reklamoje daug lemia pristatoma mintis ir emocija.
Reklama visiems labai svarbi, kad galėtume išlaikyti ir atnaujinti savo klientų ratą, kuris didintu vartotojų skaičių. Tačiau įgauti pagreitį ir autoritetą dažniausiai padeda ne reklamos tipas ar forma, o autoritetas –brendas. Jeigu produkto vardas užtikrina kokybę , tuomet didesnės galimybės sulaukti palankaus įvertinimo .
Mums visiems svarbiausia , kad reklama įtakokotų klientų pasirinkimus , bei sprendimus, tačiau daugelis žinome , kad svarbiausias yra prekės ar paslaugos vardo patikimumas. Kai vieni konkurentai iš pavydo stengsis sugadinti mūsų prekės patikimumą ir gausinimą , tuomet mes tobulėsime kitur, kaip išsaugoti klientus ir padaryti priklausomais nuo prekės . Daug lemia išradingumas ir novatoriškumas , kai idėjos yra pastebimos ir laisvai vertinamos . Dauguma konkurentų ieško skirtingų privalumų ir trūkumų, kuriais būtų galima disponuoti ir argumentuotai pristatyti savo prekę , bet atsiranda dalis ir tokių žmonių, kuriems nėra svarbi moralė ir etiškumas . Todėl nenuostabu, kad rinkoje maži produktai kariauja dėl išlikimo ir didesnės valdžios ir galios . Tačiau keistai , kai kitiems stengiamasi pakenkti apkalbantant ar specialiai sukuriant situacijas , kurios būtų viešinamai skaudinamos . Tarkime , kad dalis nupirktu studentų praleidžia valandų valandas , kad galėtu išplatinti neigiamą reklamą , kuri demotyvuotų klientų dėmesį. Sukurti skundai , bei daugelio forumų problemų atpirkėjas tampa įkaitas , kaip atpirkimo ožys , kuris privalo pasitraukti iš savo sėkmės fortunos . Netgi ir pačios televizijos nupirkti reportažai iki tiek transformuoja žiūrovo požiūrį, kad nesuvokdamas renkasi kito produkto paslaugą . Pavyzdžiui , kad mes ilgą laiką savo vaikus maitinome sveikais dribsniais ar kitais produktais , kurie pasak mokslininkų ar specialių produkto tirimo agentūrų neatitinka klientų amžiaus pasirinkimą , o išplatinta informacija gali sutrukdyti naujų vartotojų sprendimui . Tokios reklamos kainoje pinigus , kurios demotyvuotai veiktų žmonių pasąmonę, todėl ir žinių tarnybos yra suinteresuotos užsidirbti . Kad ir kokioje demokratinėje santvarkoje gyventume , tačiau reikia pripažinti , kad kapitalizmas verda , o pinigai diktuoja kitų pasirinkimus ir sprendimus . Kiekvienas mūsų norime užsidirbti ir būti palankiai vertinami , todėl tam reikia laiko , kuris priklausomas nuo mažų ir didelių pinigų, kitaip kalbant kuo daugiau turi , tai tuo greičiau gali pasiekti tikslą . Mums audio reklama , tai galimybė priminti apie būsimą galimybių naudą .