Reklamos svarba
Kiekvienas norime, jog reklama daugiau atvestu mumis į geresnias sąlygas ir užtikrinančią sėkmę. Visi žinome, kad dėka sėkmingos reklamos galime parduoti paslaugas ir produktus, kurie dominuotu ne tik rinkoje, bet ir klientų poreikiuose. Daugelis reklamų mums padeda išspręsti problemas. Dėka teisingos reklamos galime padėti klientams atsirinkti, tai kas ne tik naudingiausia, bet ir geriausia. Visi žinome, kad reklama daugumai padeda plėtoti tikslus vedančius link didesnės sėkmės. Dauguma reklamų yra poreikio sprendimas, kuris nurodo, kaip reikia elgtis, kad galėtume išspręsti problemas. Nėra reklamos, kuri nemokėtu prisitaikyti prie klientų poreikių. Kiekviena reklama daugiau ir mažiau padaro motyvacija, kurios dėka klientas renkasi, pagal savo esamus poreikius. Tačiau , kiek sėkminga reklama nulemia mūsų požiūrį ir santykį į produktą ir paslaugą. Kiekvienas suprantame, kad reklamos poveikis yra susijęs su mūsų poreikio sprendimu, bet dažnai sėkminga reklama būna pasikartojanti arba per daug įvertinama savo naudoje. Visi žinome, kad dėka tikslingos reklamos galime tinkamai reprezentuoti savo prekinį ženklą. Bet visada atsiranda savotiškų niuansų, kurie nėra mums lygus, kada dažniausiai produktas ar paslauga neatitinka mūsų iškelto uždavinio. Tarkime, kad norime automobilio balto arba brozinės spalvos, tačiau reklamoje rodo viena, o pardavime kita, todėl tokie niuansai mumis atitraukia nuo didesnių pasirinkimų, nebent esame įsitikine, kad su kita spalva galėsime pasijausti lygiai taipat, kaip įsivaizdavome. Reklama dažnai mums sukelia vaizduotę ir net dažniausiai padeda surasti poreikio spredimus. Tačiau visada atsiranda įvairiausios priežastis, kodėl turime dabar nesirinkti, tai kas mumis dominuoja. Kadangi dažnai santykai yra paremti pinigais, kada norime įsigyti vertybes, kurios padeda mums ne tik mobilizuotis, bet ir labiau būti pasiekiamais. Šiandiena daugelis reklamų yra subtylios ir pakankamai išstudijuotos, kaip protingiau ir apsukriau suvilioti klientus, tačiau nevisada sėkmė lydi tokias reklamas, kurios kad ir kaip nuostabiai būtų pateiktos. Kodėl? Pirmiausia produktas nėra lygus kainai ir jos įvardintai kokybei, nes kiekvienam mūsų svarbiausia garantija ir kokybė, kad produkto ar vertės pasiūlymas būtų panašūs mūsų pasirinkimams. Dažnai ieškome, tai kas suteiktu didesnę garantiją ir kokybę. O kiek paslaugų ir produktų remiasi, būtent garatijomis ir kokybę, užuot kreipia dėmesį į kainą turime suvokti ir produkto ar paslaugos naudos gavimo vertę. Juk daugelis reklamų akcentuoja, kad po vieno pirkimo ar antro dažniausiai turėsime didesnes nuolaidas kitiems pasirinkimams, o ypatingai suteiks mums galimybę pirkti įsimokėtinai, tiesiog dalimis. Bet kam prisirišti ir būti priklausomais, kada norime būti savo gyvenimo šeimininkais, štai kur dažniausiai iškyla, tiesiog atsiranda klausymas, kuris sukelia abejones. Todėl pati reklama, kurios paslauga ar produktas vertinamas ženkliai didesniomis sumomis turi ir net privalo skelbti apie galimybes pigiau nusipirkti, jog klientas neatsitrauktu, nes ilgalaikėje perspektyvoje mokant ir mažesnę dalį pinigų dažniausiai išsilygina trūkumai. Pavyzdžiui norime parduoti automobolį, kuris rinkoje neturi didelės reikšmės, o esame investavę nemažus pinigus, todėl pats teisingiausias būdas parduoti dalimis išsimokėtinai, nebent klientas vėliau sugrįš prie panašaus automobilio dalių, tuomet parduosime truputi pigiau, nes jis vienaip ar kitaip bus pririštas prie poreikio sprendimo. Žinome, kad dauguma reklamų moka suteikti, tai ko klientas ieško, bet nevisada pilnavertiškai įrodo savo sukurta naudą, kadangi turinys dažnai nėra užpildytas, kad kliento poreikio interasas būtų sudomintas. Dažnai tarp reklamos ir kliento nėra stabilaus ryšio, kuris įtakotų sprendimus. Reklama ieško būdų, kaip ne tik manipuliuoti kliento poreikiais, bet kaip vertingiau įrodyti sukurtą vertės naudą. Faktas, kad kiekvienas reklamos kūrėjas ieško priemonių ir principų, kurie daugiau skatintu ir motyvuotu kliento veiksmus, kurie pasiteisintu ir padėtu sulaukti teigiamo atsako. Žinome, kad renginio vedejas padeda įtakoti produktų ir paslaugų pasiūlą rinkoje. Todėl vertingiausia rinktis tokias reklamas arba jas sukurti, kurios daugiau suteiktu intereso išlaikyti santykius.