Reklamos rezultatai
Daugelis suprantame, kad reklama mums visiems labai svarbus uždavinys, kada norime parduoti savo sukurtą paslaugą ar produktą, tačiau kada siekiame išpildyti poreikius dažnai susiduriame su problema, kaip lengviau ir paprasčiau pritaikyti, tai kas klientui svarbiausia. Reikia suprasti, jog visos reklamos lieka dažniausiai mūsų įtakoje. Daugelis mūsų norime, kad reklamos daugiau suteiktų potencialumo klientams, todėl kiekvienas mūsų renkamės, būtent kokias reklamos metodikas pritaikyti rinkodaroje, kur norime įgyvendinti abipusius kliento ir pardavėjo poreikius. Daugybė reklamos, kuri šiandiena dažniausiai būna neaiškiai gestikuliuoja, kitaip verčiama ar transliuojama. Visi suprantame, kad mums svarbiausia surasti pardavimą tarp klientų, tačiau dažnai suprantame, jog nevisada galime išspręsti problemas klientų poreikyje. Daug problemų, kurios dažniausiai nėra mums suteikiančios lygybės, kada sprendžiame poreikio uždavinius dažniausiai patįs norime laimėti, nei klientui leisti pasijauti laimėjančiam daug daugiau. Visi suprantame, kad reklamoje vyrauja daugybę modelių, kurie dažniausiai įtakoja klientų pasirinkimus. Jeigu atkreiptume dėmesį, kokie klientai dažniausiai būna, tuomet suprastume, kokie modeliai ir prisitaikymai turi galioti, juk nevisada su viena reklama galime pasiekti ilgalaikius santykius, nebent tai bus tik trumpalaikis efektingumas. Daugelis norime laimėti prieš konkurentų pasiūlas rinkoje, tačiau dažnai mums trūksta informacijos, kad galėtume pagerinti savo sukurtos vertės pajagumus, kurie padėtu užtikrinti ilgalaikius santykius. Visi žinome, kad reklamoje galioja įvairiausi metodai, bet vienos reklamos lieka tik reklamomis, o kitos keičia kitas savo naujovėmis ir pristatomaisiais darbais, kurie lieka ne tik lygus pasirodymui ar kokiam specialiam šou. Daugelis mėginame suvokti, būtent ko reikia klientui, kad dabar įvyktu ne tik derybos, bet ir pardavimas, turbūt dažniausiai atsakymą surandame, jog reikalingas pagrįstumas prieštaravimų valdyme. Kiekvienas pastebime, jog dažnai reklamos lieka prieblandoje, tiesiog šešėlyje, kada nėra tikslingo pristatomo darbo minties, net patįs profesionaliausi aktoriai dažnai abejoja scenoje ar kino juostoje, todėl kada pastebime natūralumą ir įtaigumą, tuomet ir patįs dažniausiai norime pasirinkti, tai kas mums svarbiausia. Dažnai reklamos suteikia naujovių ir galimybių, bet ne visos lieka draugiškos mūsų santykiui, kada pastebime įvertindami, kad tos reklamos, kurios buvo mūsų akiratyje dažniausiai tampa tik laiko trūkmenomis, kadangi vienos padeda išspręsti mūsų problemas, o kitos tik labiau apsunkina ir nesuteikia laisvės ar didesnių galimybių. Todėl kiekvienas klientas privalo ne tik būti suinteresuotas, bet atsargus, jog nesusipainiotu tarp nereikalingų poreikių, kuriems nėra teikiamas priroritetas, jog šiandiena galėtume patįs suvokti svarbumo aspektus. Daug kas pasakytu, kad reklama, ti lyg vaistas, gal vieniems taip iš pirmo žvilgsnio atrodo, tačiau reklamos tendemas dažniausiai atsiranda kitapus ekrano pusės, kada poveikio rezultatą suvokią pats klientas. Klientas turi būti tokią minutę, kada dar nenusipirko ar nesuprato, kad atliko sprendimo, tuomet jis pats geriausias klientas ir tai nėra iliuzijų žaidimas, kad dabar reikia parduoti ir stengiamasi įbrukti paslaugą ar produktą. Tiesiog pats klientas turi nuspręsti, kad šiandie na kalba poreikis, kuriame ieškoma išeitis, juk dažnai kiekvienas stengiamės, kaip produktą ar paslaugą parduoti, jog patįs klientai pasirinktu ne mūsų pasiūlymus ar rekomendacijas, o paprastus sprendimus, kurie padeda atlikti veiksmą, ten kur labiausiai nori poreikis. Žinome, kad ir daktarai lieka ne lygus daktarams, nes dažnai vieni per kitus rekomenduoja, kuris geriausias, o kuris blogiausias ir taip toliau, tačiau visi suprantame, kad daktaras lygus hipokratui, kuriam svarbiausia misija ir uždaviniai tiksle. Todėl ir pardavėjas ar pati reklama negali būti lygi pardavimui ar reklamai, tai tik misija, kurios dėka mes labiau padedame klientams pasijausti saugiai ir užtikrintai, nes priešingu atveju klientas, kaip žvirblelis nuskrenda kuo toliau ieškodamas kitų interesantų ar savo poreikių. O kokios reklamos lieka reklamomis, kada mes dažnai naudojame televizijoje ar radijuje, tai renginio vedejas galintis savo formatu būti viename ir kitame dėmesio centre.