Reklamos galia
Šiandiena daugelis rinkoje ieškome teisingo sprendimo, kaip patogiau ir greičiau pritaikyti reklama, kurios dėka būtų galima integruotis į visumą. Visi suprantame, kad didelis kiekis reklamos, tai nėra didžiausias laimėjimas, nes galioja įvarios kitos priemonės, kurios padeda reprezentuoti pačią paslaugą ar produktą. Šiandiena daugelis paklaustume, kaip protingiau pakviesti milžinišką auditoriją klientų, kuriems padėtume išspręsti poreikio ir trūkumo problemas. Nesurandame tikslingų atsakymų, bet jų ieškoti neprivalome, kada norime labiau atlikti teisingą pardavimą, kurio dėka galėtume pelnyti ne tik stabililumą, bet ir rinkoje dominavimą. Visiems mums nėra paprasta parduoti ar tiesiog apsiginti nuo to, būtent kas sukelia didesnius rūpesčius. Suprantame, kad šiais laikais parduoti nėra paprasta, nes reikia įrodyti ir pagrįsti sprendimus, o ypatingai spręsti tikslo uždavinius maksimaliai. Pastebėjome, kad daugelis rinkoje norime būti populiarus ir dideli, tačiau viskas daugiau ir mažiau priklauso nuo kitų modelių, kurios specialiai taikome norėdami sulaukti didesnio pripažinimo. Faktas, kad reklamoje egzistuoja įvairūs prisitaikymo modeliai, kurie labiau atitolina arba priartina klientus. Reikia suvokti, kad geriausias klientas, kuris neturi klausymų, todėl ir pati reklama privalo kalbėti už save iki tiek, kad klientas nusipirktu tą pačią akimirką. Reklamose dažnai sutinkame daug skirtingų niuansų, kurie sukelia mums privalumūs ar trūkumus, nors reklamos tikslingos, tačiau kartais būna paskirtos kitokiai kategorijai klientų, kurie paprasčiausiai neturi pinigų, todėl gali pirkti tik išsimokėtinai dalimis per tam tikrą laiką. Vieni mumis patraukia už sukurto dėmesio, o kiti tik labiau atitolina. Kodėl reklama yra būtina šiuolaikinėje visumoje? Pirmiausiai, kad gyvename informaciniame laikotarpyje, o antra, jog be reklamos klientai negalės pasiekti, nes vienus išskiria atstumas, o kitus baimės rinktis, kada prekinis ženklas ar vardas nėra lengvai atpažįstamas. Turbūt, kad nepaslaptys, jog rinkoje pasitaiko ir tokių gaminių, kurie importuojami iš rytų, o prekės ar produkto ir gaminio vetė mažesnė už siūlomą rinkoje kainą, todėl vieni renkamės paslaugos ar produkto prekinio ženklo spekuliavimu, kada sukeičiami vardai, jog būtų galima lengviau parduoti. Pavyzdžiui, dabar išparduodame gaminius, kurie atvežti iš kinijos ar daugelis pirktu, turbūt ne dauguma, nebent tik tiek, kuriems reikia trumpalaikio efektingumo, tačiau vieniems apsimoka , nei investuoti į gaminius, kurie penkis kartus brangesni, o nupirktas produktas bus panaudojamas tik keliems kartams, todėl spekuliuojant avalynėje, aprangoje galima daugiau laimėti, juk nevisi akivaizdžiai pastebime, būtent kuo išsiskiria turgavietėse ar kituose parduotuvėse parduodami produktai. Mokant spekuliuoti ir modeliuoti rinkoje esančiai prekinių ženklų vardais galima produktą parduoti už kitokią kainą. Todėl ir patįs klientai nori žinoti, būtent kiek paslauga verta pasikliauti, kiek bus patikima ilgesniai perspektyvai ir kiek atsipirks, nes kainų skirtumai ir prekinių ženklų vardai atitolina kitus nuo realybės. Visi norime, kažko kas labai patikima ir gražu, bet svarbiausia suvokti, kokie skirtumai mums gali labiau padėti išryškinti naudos vertę. Kam pirkti žoliapjūvę, kuri valdoma rankomis ir kaina nėra dominuojanti rinkoje, kada galima nuspipirkti robotą, kuris viską automatiškai atliks ir daugiau suteiks naudos ilgesniai laiko perspektyvai. Skirtumas yra didžiulis, kada viskas ne tik remiasi į pinigus, bet paskaičiuotą naudą laike, energijoje, kainoje. Todėl visi turime pastebėti kelis naudingus faktorius, nes vieniems reikia gamtos ir oazės, bei puikaus ir turiningo laiko praleidimo valdant žoliapjūvę , kalant vynį, statant namą ar uždirbant pinigus. Juk visi suprantame, kad svarbiausia ir brangiausia šios dienos vertybė yra laikas, kuris nėra pakeičiamas ir pavaldūs mūsų naudai, nebent mes laike mokame kontroliuoti planą, strategiją, investavimą, bei kitus dalykus, kurie mums trigubai atsiperka. Mums didesnė baimė reklamoje atsiranda dėl investicijos, kuri kartais nėra tikslinga ir galinti atsipirkti, kada vieni gali iš vasarnamio pastatyti namą ir parduoti už penkis kartus didesnę kainą, bei laimėti puikaus skirtumo naudą, o tuo tarpu kiti pardavinės namą,kur kainą ir galimybės nėra lygios naudos vertei šių dienų ekonomikoje. Todėl sunku iš karto pasikliauti ir renginio reklama, kada renginio vedejas groja viena melodija , o visuma šoka, pagal kitą ritmą.