Prekyba internete – nuo ko pradėti?
Ruošiatės pradėti verslą internete? Taigi labai svarbu žinoti keletą svarbių dalykų į kuriuos reikia atkreipti dėmesį. Verslas internete gerokai skiriasi nuo verslo realiame gyvenime. Visų pirma jei planuojate pradėti prekybą realiame gyvenime jums reikia atsidaryti parduotuvę, taigi reikia ją išsinuomoti, susidėti lentynas, jas užpildyti prekėmis ir laukti klientų. Verslo sėkmė didžiąja dalimi priklausys nuo to kurioje vietoje atidaryta jūsų parduotuvė. Jei parduotuvė atidaryta nepopuliarioje vietoje jums bus sunku sulaukti klientų. O jei vieta pro kurią praeina daug žmonių, manau problemų nebus. O su verslu internete yra visiškai kitaip. Visų pirma todėl, kad jums nereikia atidarinėti paprastos parduotuvės jums reikalinga elektroninė. Taigi nuo ko pradėti. Tai daug lengviau nei pastatyti parduotuvę. Elektroninės parduotuvės kūrimas ir priežiūra užima daug mažiau laiko ir pinigų.
Pirmas žingsnis- susikurti elektroninę parduotuvę
Prieš kuriant elektroninę parduotuvę reikalinga apgalvoti kiek kaip ji turėtų atrodyti. Kokios bus prekių kategorijos, kaip struktūrizuotai bus pateikta informacija. Iš anksto galime įspėti, kad prekiauti daugelių prekių nerekomenduojame. Jei prekiausite viskuo, galime pasakyti, kad prekiausite niekuo. Suraskite savo atskirą nišą, kuri jums patinka ir gali būti naudinga. Nes internete žmonės ieško būtent kažkokios rūšies prekių.
Reklama internete
Kaip ir kiekvienas verslas jis turi būti reklamuojamas. Todėl kai tik jūsų elektroninis verslas atidarys duris, turite žinoti kur jį galite reklamuoti. Kai kurie svetainių savininkai galvoja, kad tereikia interneto svetainę patalpinti į internetą ir žmonės ją patys suras. Tačiau taip daryti yra didelė klaida. Internete yra milijonai interneto svetainių ir jūsų gali būti nematoma niekam.
Interneto parduotuvės optimizavimas paieškos sistemoms
Kuomet užsisakote interneto svetainę turite stebėti, kad ji būtų suprogramuota tinkamai. Kuomet jūsų parduotuvė bus sukurta ir sudėtos prekės reikalinga atlikti seo auditą.Įvertinkite kokie raktiniai žodžiai dominuoja jūsų puslapyje. Ar tų frazių žmonės ieško internete.
Ar prekių aprašymai yra unikalūs ir nekopijuoti. Nors tai užimtų labai daug laiko svarbu, kad kiekvienai prekei parašytumėte vis kitokį prekių aprašymą. Tai verta padaryti todėl, kad paieškos sistemos už unikalų ir naują turinį suteiks jums daugiau reitingų.
Įdiekite Google Analytics paskyrą. Kiekviena interneto svetainė turėtų matyti ir registruoti kiek lankytojų apsilanko jų tinklapyje. Tik taip galima matyti ar lankytojų srautas didėja ar ne jei didėja lankytojų srautas turėtų augti ir pardavimai. Jei pardavimai nedidėja reikėtų pasidomėti to priežastimis. Gal prekių kainos yra per didelės ir konkurentai pardavinėja gerokai pigiau. O gal nepatogi apsipirkimo sistema. Lankytojui reikia daug pildyti įvairios informacijos kol jis nusiperka prekę, todėl jam atsibosta ir jis palieka tą interneto parduotuvę.