Pasirinkimas ir perspektyva
Kiekviena paslauga ir produktas remiasi į kainą, todėl santykiai tarp pardavimų ir kliento dažniausiai įvyksta, kada pasiūlymai dažniausiai įrodo naudą, nes kiekvienas klientas ieško vertės naudoje. Santykiai išlaikomi tarp kliento, kada produkto ar paslaugos kainos skirtumas įrodo pasiūlymo vertę. Visi dažniausiai renkamės nuolaidas, bet vertė išlieka dažniausiai ta pati, kuri daugiau imponuoja ir veiksmingai padeda mūsų klientų sprendimui. Kad klientas pasirinktu produktą ar paslaugą dažniausiai turi suvokti, jog nepraranda savo laiko, energijos, bei pinigų, nes matuojama vertė dažniausiai turi parodyti, kiek naudinga atlikti tam tikrus sprendimus.
Dauguma klientų nori tinkamo sprendimo ir suvokimo, kada nenukentės vertė ir pasiūlymo pasirinkimas. Dažnai norime rinktis, tai kas suteikia mums daugiau garantijų, kurios nesukelia rizikos ir apsaugo mūsų lūkesčius nuo nuostolių, kurie mums nėra palankus. Reklamos dažnai padeda mums pasirinkti produktus ir paslaugas, kurie labiausiai įrodo vertę ir naudą. Visi turime suprasti, tai ka labiausiai klientai vertina ir koks yra mūsų patikimumas. Labai dažnai klientas matuoja patikimumą, todėl būtina įvardinti mūsų pridėtinės vertės naudą . Dėka išvardinto patikimo galima dažniausiai sulaukti teigiamo vertinimo ir garantijos, kad klientai daugiau susidomės, kada ieškos sprendimo. Mes turime suprasti savo klientų poreikius, kad neprarastume savo klientų, kuriems svarbiausia padėti atlikti sprendimus. Dažnai klientai nori vertės, todėl būtina įrodyti naudą. Išsaugoti santykius tarp kliento reikia mokėti suprasti, kad ilgalaikė perspektyva priklauso nuo mūsų vertės ir pateikimo, kuris daugiau įtakoja ne tik dabartinį pardavimą. Aišku, kad kiekvienas norime greitai ir operatyviai pasiekti tiklą, tačiau kada rūpinamės dėl kliento sprendimų, tuomet surandame geriausius pasiūlymus, pagal esamus poreikius. Nereikia baimintis, kad klientas nenorės pirkti, kada reklama nesudaro poveikio, nes santykiai dažniausiai prasideda nuo geriausių patarimų. Norint išlaikyti pastovius santykius verta parodyti, kad mūsų sėkmėje yra svarbiausia atrasti tinkamą pasiūlymą. Netinkamas procesas pardavime dažnai neleidžia klientams pasirinkti, tai kas mums reikalingiausia. Pardavimo menas atskleidžiamas per meną parduoti sukuriant vertę, kada klientas supranta, kad laimėjo. Patarimas ir pasiūlymas mums svarbiausias, kada patvarus santykiai prasideda nuo bendro tikslo, kad vertė komunikuojama ir įrodoma sukurta naudos vertė.
Daugelis pardavimų lemia kelis pasirinkimus klientams, tai koks sudominimas per audio ir media. Kokia vertė reklamoje, kurioje ieškoma nauda, tai pagrindiniai klientų užduodami klausymai, kada norima išsirinkti sprendimus, kurie padėtų išspręsti problemas.Visi žinome, kad norint pasiekti tikslą klientams reikia sužadinti ambicijas, kurios būtų pavaldžios mūsų sukurta vertę, todėl privalome išskirti naudą ir pridėtinę vertę.
Suprantama, kad renginio vedejas daugiausiai padeda sukurti renginio nuotaika, tad puikiausia informacija mumis greičiau ir operatyviau pasiekia bendrus tikslus. Tai audio reklama daugiau padeda veikti mobiliai, kad klientas būtų greitai ir efektyviai pasiekiamas.