Lankstinukai – be jų neįsivaizduojamas nei vienas verslas
Kiekvienas pradedantis verslas ieško būdų sutaupyti. Tai natūralu ir suprantama. Pradžioje labai retas verslo atstovas gali leisti sau investuoti labai dideles pinigų sumas. Jei verslas vystomas be jokių papildomų investuotojų suteikiamų lėšų, tuomet akivaizdu, kad bus kur kas sudėtingiau. Tačiau visuomet galima pasitelkti ir spausdintą reklamą. Pavyzdžiui, lankstinukai pastaruoju metu yra siūlomi labai žemomis kainomis.
Be abejo, galite manyti, kad lankstinukai jums negalės pagelbėti, nes dažniausiai susidūrę su šiomis spausdintos reklamos priemonėmis jūs jas ignoruojate. Tačiau taip yra tikrai ne visuomet. Jei į rankas gavę vienokį ar kitokį lankstinuką jūs akimirksniu padedate jį į šalį ir jo peržiūrai neskiriate nei vienos papildomos sekundės, tai reiškia, kad jis sukurtas labai neprofesionaliai ir buvo platinamas netinkamoje vietoje. Trumpiau tariant – gražus ir tikslinėse vietose platinamas lankstinukas bus kur kas efektyvesnis.
Žinoma, tam reikia skirti labai daug jėgų ir dėmesio. Jei manysite, kad pakaks vos kelių žodžių ir grafinių elementų, labai klystate. Vartotojai puikiai atskiria lankstinukus, kurie yra sukurti profesionaliai ir galvojant apie tikslinį vartotoją. Taigi, tokie lankstinukai gali atnešti puikesnius rezultatus, t.y. sudominti tikslinius vartotojus, paskatinti juos įsigyti jūsų prekes ar pasinaudoti teikiamomis paslaugomis bei rekomenduoti jus kitiems žmonėms, kuriems gali būti aktuali jūsų vykdoma veikla.
Nors šios reklamos priemonės yra platinamos labai dideliais kiekiais, tai tikrai nepareikalaus didelių išlaidų. Kaip žinia, spausdintai reklamai nereikia skirti daug lėšų. Tai pigus ir pranašus būdas reklamuoti savo verslą. Nepaisant to, kad labai didelė dalis verslo subjektų yra persikėlę į internetą ir naudojasi internetinės reklamos priemonėmis, lankstinukai, skrajutės ir kita spausdinta reklama išlieka populiari ir naudinga.
Suprantama, kad jos efektyvumą galima geriausiai įvertinti tuomet, kai vienu metu naudojatės tik viena pasirinkta reklamos priemone. Tai reiškia, kad jei šiuo metu pasitelkiate ir įvairias internetines reklamas, kai baigsis jų galiojimas, išbandykite lankstinukus. Tuomet juos išplatinus ir luktelėjus tam tikrą laiko tarpą, galėsite stebėti, koks yra naujų klientų prieaugis.