Kompiuterių priežiūra: ką apie tai svarbu žinoti įmonėms?

Kompiuterių PriežiūraKą pagalvojate, kai išgirstate frazę kompiuterių priežiūra? Ko gero, daugelui išgirdus šią frazę, mintys sukasi apie kompiuterio švaros bei tvarkos palaikymą, tačiau reikia pasakyti, jog žodžiai kompiuterių priežiūra gali reikšti ne vien tik tai. Siekiant sužinoti, ką plačiąją prasme reiškia kompiuterių priežiūra, reikia pasakyti, jog į šią sąvoką įeina ir nuolatinis prietaiso prižiūrėjimas, t.y. reguliarūs patikrinimai, kurie yra vykdomi dėlto, jog nekiltų rimti gedimai, reikalaujantys didelių išlaidų bei galintys sutrikdyti darbą ilgam laikui. Dėmesį verta atkreipti į tai, jog kompiuterių priežiūra plačiąja prasme nelabai yra linkę praktikuoti pavieniai asmenys. Jie, kai kompiuteris sugenda, kreipiasi į specialistus, kurie pašalintų gedimą. Tačiau, kuomet kalba eina apie įmonę, situacija yra kiek kitokia, juk kiekvienoje šiuolaikinėje įmonėje yra gausu kompiuterių, o atsiradus jų veiklos sutrikimams, nereta įmonė patirtų nemažų nuostolių. Todėl, kai kalbame apie įmones, kompiuterių priežiūra įgyja kiek kitokią prasmę.

Kaip pasireiškia kompiuterių priežiūra tuomet, kai kalbame apie įmones? Savaime suprantama, tokiu atveju kalba neina apie reguliarų dulkių nušluostymą – reikalingi kur kas rimtesni sprendimai. Kadangi kiekvienos įmonės vadovybė žino kompiuterio svarbą bei supranta, kokie nuostoliai būtų patiriami dėl kompiuterių gedimų, reikia pasakyti, jog dauguma įmonių arba yra sudariusios sutartis su įmonėmis, kurios yra atsakingos už jų kompiuterių priežiūrą, arba įdarbina IT srities specialistus. Tiek vienu, tiek kitu atveju įmonė apsidraudžia nuo netikėtų gedimų. Na, o kuris pasirinkimas yra naudingesnis: sudaryti sutartį su įmone ar įdarbinti IT srities specialistą? Negalima tiksliai atsakyti į šį klausimą, kadangi situacija kiekvienoje įmonėje yra skirtinga, todėl didžiausia atsakomybė už tai, kad būtų priimtas tinkamas sprendimas, atitenka vadovybei. Vis dėlto, galima išskirsti vieną kriterijų, kurio apsispręsti, kuris variantas (sutarties su įmone sudarymas ar IT srities specialisto pasamdymas), yra geresnis: būtina atidžiai apsvarstyti, kiek iš viso kompiuterių yra įmonėje ir kokia jų būklė. Jei šių prietaisų daug ir jie negali pasigirti puikai būkle, verčiau samdyti specialistą, kuris bet kada galės suteikti pagalbą.

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *