Reklama pasiekia ne tik klausytojus, bet ir žiūrovus
Šiuolaikinėje technologijų visuomenėję neįmanoma be reklamos, nes atsiranda laiko, energijos, pinigų skirtumas tarp sąnaudų ir išteklių, kur vienaip ar kitaip stengiamės tinkamai investuoti. Pagalvokime, kiek reikėtu turėti laiko, kada ne būtų reklamos tarp telemunikacijos ir informacinių technologijų, turbūt net neįsivaizduojame, kiek reikėtu sudeginti sąnaudų, kad pasiektume tikslą. Tačiau, dabar puikus laikas skelbti savo reklama tiek televizijoje ir tiek radijuje, kur tikslingi klientai galės įvertinti reklamos sudėtį ir pasiūlymą. Tačiau, kokios reklamos išlieka pačios artimiausios didesnei daugumai, kur klientai be didesnio vertinimo priėmą sprendimą. Tai tokios reklamos, kurios daugiausiai būna patikimos ir savotiškai patrauklios, kadangi didesnė klientų auditorija pasikliauna masinės bandos pasirinkimais, kur daugiau diktuoja emocijos, bet pati reklama tampa populiari tarp dešimtuko dėl savo perteikimo ir profesionalumo. Nėra paslaptys, jog profesionalumas priklauso nuo reklamos gamybos ir montažinio darbo, kada garsas sujungiamas su vaizdu arba priešingai, tiesiog garso takelis su įgarsintais tekstais. Bet didesnė klientų dauguma dažniausiai renkasi reklamos vadinamą brendą, kada reklama prilygsta pačių stipriausių įmonių reklamai, kur reklama dažniausiai būna profesionaliai perteikiama. Nors turbūt, kad pastebėjome, jog daugelis klientų renkasi reklama, kuri dažniausiai pateikiama televizijoje ar radijuje, nes taip mąstoma, kad reklama yra pateikiama iš profesionalų, kurie patikimi ir suteikiantis kokybės garantiją. Tiesa, kad toks vertinimas dažniausiai yra stereotipinis, kuris nepadeda protingai atsirinkti paslaugos ir produkto, todėl svarbu žinoti, kokie vertinimai turėtu egzistuoti rinkodararoje, kurioje pilna įvairiausios reklamos.
Šiandiena daugumai mūsų sudėtingiausia susikurti tinkamą reklama, kuri labiau būtų veiskminga ir efektinga, kada norime pasiekti nemažai rezultatų. Reikia susivokti, kad veiksmingumas ir efektingumas dažniausiai atsiranda nuo pridėtinės vertės ir vertybės, kuri pagrįstai įrodo savo naudą. Sunku sukurti reklama be idėjos, kada reikia tik paprasto skelbimo, kuris dažniausiai tik lieka priminimu, o ne dėmesio valdymu, kada subtyliai pakviečia susitikti su paslauga ir produktu. Visa reklamos esmė yra subtylumas ir neakivaizdus pardavimas, kaip patįs pardavėjas stengiasi problema surasti ir išspręsti, pagal esamus poreikius, tai tas pat ir su reklama, kurioje pagrindas daugiau aktyvinti ir skatinti, nei priminti ar tiesiog paskelbti. Aišku, kad reklamoje esantis skelbimai nėra blankus, tačiau nėra turintis stiprios skatinamos priemonės, kada tik primenamos akcijos ir nuolaidos. Faktas, kad visi interesuojamės į kainas, tačiau brangiausios paslaugos ir produkto paslaptis yra reklamos ne demonstravimas, o naujovė ir pagalba, kuri gali pakeisti gyvenimą. Šiandiena daugelis nori manyti, kad reklama, tai tuščias laikas, tačiau tarp reklamos egzistuoja vertingų pasiūlymų apie kurios vėliau galime likti nesužinoja, todėl naujovės tik labiau padeda atsirinkti, tai kas mums patogiausia ir vertingiausia. Kiekvienas klientas daugiau ir mažiau turi aktualiausią klausymą, tai koks reklamos tikslas? Tikslas didmenynės prekybos gausinti klientus ir sudaryti ilgalaikias sutartis, jog klientai taptu lojalūs, tačiau to nesistengiama akivaizdžiai atskleisti, nes tai tik virš plano esantis tikslas, kada užduotis pagrindinio tikslo yra padėti klientams priimti teisingesnius sprendimus, kurie daugiau nusakytu visavertiškumo naudingumą. O kokios reklamos lieka toliausiai nuo mūsų apmąstymų ir vertinimų? Turbūt, kurios nėra gretimos mūsų poreikio sprendimui arba pateikiamos profesionaliai, bet kitaip, nei dauguma. Faktas, kad klientai turi daug pasirinkimo, todėl kai kurie ilgai galvoja arba po nevisiškai teisingiausių sprendimų bijo pasirinkti. Kada reklama suvokia kliento psichologija, tuomet sugeba prieti prie barikados pusių, kur įveikia prieštaravimus, nes kiekvienas klientas turi tiek mažą ir didelę nuomonę, kuri gali būti skirtinga net nuo daugumos, bet ilgalaikėje perspektyvoje turtingas klientas gali daugiau suteikti pilnavertiškumo, todėl reklama lyg savotiškas derybininkas, kuris parodo, kokie bus ne tik privalūmai, bet kokia iš viso to nauda. Visi žinome, kad renginio vedejas , tai sudėtingas mechanizmas,o kada sakykime neturi savo tikslo ir krypties lyg laivo komposas,tai nėra ir pagreičio pasiekti greičiau rezultatą.