Žingsnių matavimas žingsniamačiu

žingsniamatisAr susimastėte kiek žingsnių per diena nužygiuoja Jūsų kojos? Vidutinis suaugęs žmogus nužingsniuoja apie penkis tūkstančius žingsnių per dieną.  O sveikiems žmonėms rekomenduojama per dieną nueiti apie dešimt tūkstančių žingsnių. O sveikiems senjorams reiktų trečdaliu mažiau – apie septynis tūkstančius žingsnių. Fizinio aktyvumo stoka yra viena didžiausių šio laikmečio problemų. Dėl judėjimo stokos suglemba raumenys, sutrinka kraujotaka, pradeda augti viršsvoris. Pasirodo, kad viso to išvengimui nebūtina eiti į sporto klubą ar bėgioti. Užtenka tiesiog pakankamai vaikščioti.zingsniamatis

Kažin ar įmanoma tiek žingsnių suskaičiuoti. Galų gale skaičių pamestumėte. Bet tam yra sukurtas labai geras prietaisas – žingsniamatis. Žingsniamačiai veikia paprastu principu – jų viduje yra rutuliukas reaguojantis į krestelėjimus. Kiekvienas žingsnis yra rutuliuko krestelėjimas. O elektroninis daviklis skaičiuoja visus krestelėjimus. Paprastas žingsniamatis kainuoja vos kelias dešimtis litų. Brangiau kainuoja profesionalūs žingsniamačiai, tačiau kažin ar jie būtini. Jie būna gražesnio dizaino, atsparūs smūgiams ir vandeniui, veikia tiksliau (su mažesne paklaida). Paprastam savo fizinės veiklos apskaičiavimui tinka ir paprastas žingsniamatis.

Kaip judėti patarti sudėtinga. Tačiau tikrai galima rasti būdų – į darbą eikite pėsčiomis, į parduotuvę eikite pėsčiomis. Ryte arba vakare išeikite pasivaikščioti. Galite įsigyti ir šunį, jį tikrai reiks nuolat vedžioti ir neturėsite kitos išeities – privalėsite vaikščioti. Galite kiekvieną dieną po truputį didinti žingsnių skaičių. Iš pradžių statykite mašiną šiek tiek toliau nuo darbo ir toliau eikite pėsčiomis, vėliau – automobilį statykite toliau ir toliau, kad reiktų eiti vis daugiau. Galų gale į darbą galėsite visiškai nueiti pėsčiomis. Pagalvokite ar gertai žinote savo miestą ar gyvenvietės apylinkes? Apeikite parkus, senamiesčius ir galėsite geriau pažinti savo rajoną. Bus dvipusė nauda – pažinsite ir savo aplinką ir lavinsite savo organizmą. Tiesiog judėjimo stoka yra žmonių įprotis. Ėjimas ir žingsnių skaičavimas galėtų taip pat tapti geri įpročiu. Būtų galima vis didinti einamą atstumą, o galų gale ėjimą pakeisti bėgimu. Tai sveika organizmui, įdomu. O finale sutaupysite pinigų, kuriuos išleidžiate transportui. Taip pat sutaupysite savo sveikatą. O ją reikai tikrai saugoti.

Jums taip pat gali patikti...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *