Reklamos įtakos ir poveikiai

Daugelis suvokiame , kad reklama daugiausiai padeda klientų sprendimams. Kad reklama būtų potenciali reikia įgalinti poreikio sprendimą, tuomet atsiranda aiškus ir konkretus sprendimas. Mums dažniausiai padeda reklamos turiningumas ir pridėtinės vertės pagrįstumas.  Visi suprantame, kad parduodant paslaugas ar produktus dažniausiai lemia įsitikinimai, kurie daugiau įtakoja sėkmingą pardavimą. Daugelis pardavimų yra priklausomi nuo priežasčių, kurios daugiausia formuoja įtaigumą ir norą. Norint parduoti paslaugas ar produktus reikia orientuotis į kliento poreikius ir kategorijas, kurios daugiau nulemia sėkmingą bendravimą. Žinome, kad bendravime daug nulemia komplimentas ir meilikavimas, kurie daro didelę psichologinę įtaką,nes užprogramuoja teigiamai nuotaikai. Meilikavimas suprantame, kad tai tik išorinių veiksnių išvardinimas, o komplimentas, tai daugiau vertinima kas vertinama iš vidaus.  Tokie bendravimo būdai ir žaidimai reklamoje padeda atkreipti dėmesį ir sudaryti efektą. Tiesa, kad reklamoje , kaip ir bendravime yra kita gudrybė, kada sudaroma tariama gieda su priekaištu, kurie daugiau padeda atkreipti žiūrovo ar klausyto dėmesį. Kita gudrybė, tai įsižeidimo demonstravimas, kada daugiau irgi padeda laimėti prieš oponentą. Įsižeidimo demonstravimas stiprus tik dėl savo emocijų. O dar kita įtakos gudrybė, tai autoritetingas teiginys , kada žinomos asmenybės stengiasi skatinti visumą.  Melas , kada nutilima arba tiesos iškraipymas. Vienareikšmiško atsakymo siekimas, kada pasakoma be argumentų padedant paskutinį tašką, tai kai  reikalaujamas rezultatas. Ką jūs turite prieš, tai vėl nauja gudrybė, kuri padeda pareikalauti oponento prieštaravimą užduodant klausymą, būtent kas nepatinka. Klausymų srautas, kuris efektingai padeda oponentą įtakoti. Tariamas palaikymas, kuris padeda pristatyti savo argumentus ,kada kreipiamės į vertintojus nekritikuodami kitų konkurentų , o labiau paliečiama teigiamas puses ir privalumus, bet paskiau prijungiame savo pridėtinės vertės naudą parodant, kad palaikome kitus, tačiau vėliau vardiname silpnasias vietas ir toliau giname savo pridėtinė vertės naudą. Dažnai reklamos sukelia konfliktą, kada pradeda patarinėti, tai kas mums labai nepatinka, nes mūsų vertybės dažnai išsiskiria, bet mokant draugiškai ir protingai pateikti pasiūlymus neperšant, o labiau parodant sprendimų naudą, tuomet didesnė tikimybė, kad parduosime esamas paslaugas. Tiesa, kad pardavimo tarp paslaugos ir prekės daug padeda renginio vedejas , kuri pritraukia reikalinga auditoriją.

Jums taip pat gali patikti...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *